borderbobbie

Direktlänk till inlägg 30 januari 2016

Tjena moss!!!i dag är jag 11 veckor

Av borderbobbie - 30 januari 2016 17:17

 

känner mig lite som anden i flaskan   

Det har hänt lite sen sist. i måndags börja jag kurs...superkul!

Har varit på bilverkstad och åkt dit på en kärra...thihi... jag har spårat ..spännande klara jag galant trots alla lastbilar som svicha förbi...och hitta godisburk   

Hälsat på ulltussarna, lite äckligt är det men när jag går så går dom . matte tycker jag blivet bra med bilar, va hon nu menar med det.

Idag träffa jag syrran i våran hage och en tjej som hette Ammie...hon fräste åt mig...såg bara får. Här kommer lite bilder från dagen som Linda har tagit...ser ni så stor och stilig jag blivet??

 

     

snygg eller?

 

 

och i helfigur 

   

här busar jag lite med ulltussarna   

 

 

här med bästa syrran Uscha   

 

ses snart Bobbie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av borderbobbie - 16 januari 2017 18:14

Tja! Ja som ni förstår så duger min blogg nu när hon gjort     valpblogg av den andra. det är ju mina små halvsyskon som ska   låna den ett tag, inte gör det mig nåt för då kanske jag får visa   mig lite mer. jag är en kanonkille säger...

Av borderbobbie - 13 november 2016 00:35

Idag droppade det från taket..solen sken på den vita snön som snart är ett minne blott   tränade lite metallapportering med Bobbie           duktig liten...sen blev det bollbus       ropa du matte ?     ...

Av borderbobbie - 3 oktober 2016 19:58

Äntligen kom hon på att jag har en egen Blogg!! Som jag tjatat!   Idag har jag tränat på att valla får   så här kommer lite kort på mig. Ni ser ju alltså     och så säger hon att jag ska gå i lina ett tag för jag har för brådis....KOLLA!!! ...

Av borderbobbie - 14 februari 2016 19:28

vad passar bättre än att bli 3 månader på Alla    Dag               ...

Av borderbobbie - 22 januari 2016 19:35


Hej, idag har varit en braa dag....promenad på Strandvägen började vi med och idag fick jag hälsa på fleera människor och även två hundar, den första en pappillion han var lite rädd för mig fast han var 3 år    sen kom en tant med en terriervalp som ...

Presentation


Välkommen till Bobbies lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards