borderbobbie

Alla inlägg den 16 januari 2017

Av borderbobbie - 16 januari 2017 18:14

Tja! Ja som ni förstår så duger min blogg nu när hon gjort

 


valpblogg av den andra. det är ju mina små halvsyskon som ska

 

låna den ett tag, inte gör det mig nåt för då kanske jag får visa

 

mig lite mer. jag är en kanonkille säger hon, jag är bra på allt!!

 

Hahaha...spåra, upplet, lydn och nu får jag valla oxå :) vi kom

 

inte med på vår debut tävling i höstas hoppas på bättre tur nu

 

när vi ska anmäla oss. I går den 15/1 2017 så tog hon med sin

 

kamera ut, massa kort och flest på mig så klart, solen sken o

 

vi hade jättekul min fina flock och jag. efter lek träna vi upplet

 

och lydnad, sååå kul alltså, bästa jag vet. Här kommer lite kort .

 

             

sen bus med taxbrorsona

   

deus o jag

 

kolla va mallig han vart när han vann ...jag lät honom vinna ..

     

 

här står min kompis "Knasen" o smyger :)

 

lite blandat på Jojo , Vic, Katti, o de röda små pygmeerna

 

                       

 

o kolla...där är ulltussarna

 

 

en fantastisk dag men vi saknar snön....

 

       

nu ska jag götta mig lite

 

 

på återseende Bobbie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Bobbies lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards